Laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dodi Koops - WaarBenJij.nu Laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dodi Koops - WaarBenJij.nu

Laatste dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Dodi

18 Juli 2018 | Nederland, Nederland

De laatste dagen zijn van start gegaan...

Alles is geregeld voor vertrek, de koffer moet alleen nog ingepakt worden. De laatste dagen bestaat voornamelijk uit afscheid nemen van vrienden en familie. Afgelopen zondag was er een surprise party voor mij georganiseerd. Ik vond het een geslaagd feestje en wil iedereen bedanken voor zijn/haar komst.

Alles komt wel heel dicht bij, maar ik ben klaar voor mijn avontuur in Zuid-Afrika!

Liefs, Dodi.

Heeeel fijn!! X

• 18 Juli 2018 - 14:49

Hilda:

Het was een gezellig feestje met een traan en een lach. Ik ga je volgen, lieve Do xxx

• 18 Juli 2018 - 14:50

Marleen :

Leuk Do! Nogmaals heel veel plezier xxx

• 19 Juli 2018 - 22:49

Wrma:

Dodi veel plezier daar.

• 24 Juli 2018 - 12:03

Marije:

Fijn dat je bent aangekomen, de eerste Instagram foto op locatie is een feit! Ben benieuwd wat je eerste indrukken zijn!! Xx

• 05 Augustus 2018 - 13:36

Opa Oosterhuis:

Hoi Do. Ik ben bij opa en hij ontvangt ook graag je blog. Groetjes van opa

Verslag uit: Nederland, Nederland

Dodi

Hoi! Ik ben Dodi Koops en studeer International Hospitality Management aan NHL Stenden in Leeuwarden. Ik studeer nu voor mijn minors 20 weken in Zuid-Afrika. De eerste 10 weken volg ik 'Change & Innovation Management' de volgende 10 weken volg ik 'Strategic Revenue Management'. Ik probeer jullie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen in Zuid-Afrika! Liefs, Dodi.